takie tam po pracy :)

Witam:) Dzisiaj wrzucam kilka fotek zrobionych jakiś czas temu  po pracy, aby pokazać jak ubieram się na co dzień, tak po prostu:)   klasycznie, wygodnie, ale nie banalnie;) Dopiero jak zaczęliśmy robić zdjęcia zdałam sobie sprawę, że oprócz butów wszystkie rzeczy mam z jednego sklepu :) Wierzcie mi lub nie, ale zupełnie nieświadomie,ubierając się raz dwa wybrałam to co w mojej szafie wydało mi się najbardziej wygodne, klasyczne i sprawdzone:)
Tej zimy wybrałam kozaki z wojasa, klasyczne czarne oficerki z zamkami z tyłu i kryształami Svarowskiego na bokach, mega wygodne i ciepłe, więc jestem zadowolona z zakupu:) 
3majcie się ciepło i życzę udanego weekendu:)



 

Marynarka/ Top/Spodnie/Torebka   Mohito
Kozaki Wojas
Naszyjnik Glitter
Kolczyki  Yes



0 comments:

Post a Comment