Do you think I look smart?

Witam:) Lubię zabawę modą i zestawy z przymrużeniem oka ;) Dzisiaj wybrałam look, w którym klasyczny elegancki zestaw przełamałam bardzo modnym w tym sezonie, akcentem zwierzęcym:) Tak poważnie, a mimo wszystko z lekkim poczuciem humoru, który dodaje koszula w tygryski:) Obserwując liczne modowe blogi zauważyłam, że większość dziewczyn podążająć tym trendem wybiera panterkę, ja jednak nie widzę się w tym princie, panterkowy mam chyba tylko szalik, którego i tak nie noszę. Natomiast odpowiadają mi bardzo subtelne akcenty na ubraniach, albo biżuteria w kształcie zwierząt, w tym sezonie najpopularniejsza jest sowa i motyw ze zwierzętami leśnymi. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie:) 

Przypominam o >>KONKURSIE<<
na mikołajki do wygrania cień marki PUPA, upominek już pięknie zapakowany, czeka na właściciela;) 


 



 Kożuszek, spódnica, torebka Mohito
Koszula Stradivarius
Pasek, pierścionek Glitter 


0 comments:

Post a Comment