Brown and pink make up

Witam:) Rzadko wrzucam zdjęcia twarzy, ale ostatnio wykonałam nawet ciekawy make up, który może wam się spodobać;)  Bardzo prosty i idealny dla mojego typu urody. Zdaję sobie sprawę, że nie jest on idealny, ale nie jestem profesjonalną wizażystką, więc proszę o łagodne potraktowanie.  
Przypominam o >>KONKURSIE<<
na mikołajki do wygrania cień marki PUPA, upominek już pięknie zapakowany, czeka na właściciela;) 




Do wykonania makijażu użyłam: 

TWARZ: Podkład Sisley Phyto Tient Eclat kolor 1+ Nude
Puder sypki Kanebo SENSAI Loose powder Transculent ( bezbarwny) Moje ulubione:)!!
Bronzer Nouba nr 52
Róż Rouge Bunny Rouge nr 036


OCZY: Cień Pupa nr. 500
Cień Rouge Bunny Rouge nr 016


Kredka czarna Astor Eye Artist Kajal nr 090
Kredka biała NYX nr 06
Eye Liner  Lovely 
Tusz Clinique double volium mascara 






Cień z pupy nałożyłam na całą powiekę, ciemny brązowy nałożyłam tylko na ruchomą część powieki i roztarłam. Narysowałam kreskę linerem na górnej powiece, następnie obrysowałam linię wodną białą kredką. Na dolnej linii oka rozprowadziłam cień, następnie czarną kredę i roztarłam  :) i tyle ;) 

USTA: Pomadka Kobo nr 104  


0 comments:

Post a Comment