Spojrzenie kobiety czyli pastele w moim wydaniu...



Ahoj! Od trzech tygodni moje myśli skupiają się wokół mojego bloga, jako istota uzależniona od rozmyślania i obserwowania ludzkich zachowań, po tak krótkim czasie nauczyłam się rzeczy nowych i utwierdziłam w starych przekonaniach. Po obejrzeniu wielu blogów i setek zdjęć, zaczęłam się zastanawiać w czym tkwi tajemnica kobiecego wdzięku, czy tkwi ona w ubraniu, bo czy szata zdobi czy czasem odbiera lub zasłania to co w nas wyjątkowe. A może wyjątkowe jest tylko to co mamy na sobie i owa wyjątkowość jak fatamorgana, pojawia się niczym piękny sen, a po obnażeniu tego co powierzchowne znika w pyle rozczarowania. Przez ubranie wyrażamy siebie, dużo można powiedzieć o człowieku na podstawie tego jak jest ubrany, ale nasze zbudowane na powierzchownej wizualizacji wyobrażenie często rozsypuje się jak domek z kart, kiedy dana osoba wyda pierwszy oddech a z ust wypłyną słowa... 
To co bardzo dokucza i przeszkadza to staranie się na byciu takim jak inni, ja odkąd pamiętam mam z tym ogromny problem. „Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.”  genialne stwierdzenie A.Sapkowskiego. Czasem lepiej jest przełamywać schematy niż je powielać, nie poprzez popadanie w skrajność i robienie z siebie nadludzia, śmiesznej przebranej kukiełki, która tak naprawdę pragnie zwrócić na siebie uwagę, ale poprzez swoje zachowanie i codzienne decyzje, które podejmujemy od wstania po pójście spać. O wyjątkowości człowieka nie świadczy w czym jest ale kim jest, jakie ma przemyślenia i co ma w sercu. Czasem jedno spojrzenie i słowo kobiety robi większe wrażenie niż  markowy znaczek na jej torebce, i właśnie to spojrzenie, ten błysk w oku sprawia, że jest ona wyjątkowa.  I to uczucie, kiedy po 5 min rozmowy widzisz szacunek w oczach rozmówcy, który zaczepił Cię tylko dlatego, że jesteś ładna... 










Co do mojego looku:) ostatnie zakupowe zdobycze:) Koronkowe szorty, uważam że hicior na lato:) i marynarka, w którą uwielbiam,jest boska, co widać <3 


 Torebka, pierścionek i szorty H&M
Okulary Reserved
Marynarka 
Koszula Vero Moda
Buty Deezee
Zegarek Michael Kors 

0 comments:

Post a Comment