o ludzkiej ciekawości czyli luźny outfit do pracy

Witam:)Dzisiaj dopadła mnie refleksja nad tym co tak naprawdę w ludzkiej duszy sobie drzemie i czy zazdrość może przeradzać się w autentyczną nienawiść, albo przynajmniej złośliwość.  Jednak mimo wszystko, mimo negatywnych emocji zazdrość zawsze wypierana jest przez ciekawość, ciekawość która popycha nas do tego aby dalej bawić się cudzymi porażkami, a smucić sukcesami. Jakby samo okaleczanie własnej duszy, boli mnie to jak na Ciebie patrzę, ale patrzę bo moja ciekawość jest większa. Dlaczego to nie jest tak, że zamiast skupić się na rozwijaniu własnego ja skupiamy się na innych? Zamiast nabyć ciekawość do świata, nas ciekawi co Doda zjadła na śniadanie.  Bo czy ciekawość jest zła? Nie moi drodzy, to bardzo piękna cecha jak mawiał  Albert Einstein "Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość (...)Kto nie potrafi pytać nie potrafi żyć." Ciekawość może zaprowadzić nas  w różne miejsca, poznać różnych ludzi i historie, im więcej pytań zadajemy tym stajemy się mądrzejsi, im bardziej jesteśmy ciekawi tym bardziej się rozwijamy. 
Ciekawi mnie stosunek do życia wielu ludzi, których rozwój osobisty i intelektualny skończył się w momencie, w którym się jeszcze nie zaczął. 
Bo skoro ich ciekawość sprowadza się jedynie do zwykłej ludzkiej wścibskości, która generuje tylko złość, to jakie wartości są w stanie przekazać swoim dzieciom?  Bycie ciekawym świata, sprawia, że sami stajemy się ciekawsi:) więc może...
Bądźmy ciekawi, a nie ciekawscy;)

 
Dzisiaj chce wam pokazać mój casual outfit :) bez szału, ale myślę, że to taki typowy luźny strój, który ja preferuję do pracy, albo na zakupy:) Zaproponowałam kilka wersji z apaszką, myślę, że fajnie wygląda przywiązana do torby:) której pewnie już macie dosyć;P 

Spodnie H&M
Kurtka Stradivarius
Bluzka Allegro
Baletki Bata
Torebka Bereshka
 Apaszka Camaieu
Okulary Reserved

0 comments:

Post a Comment