na kolorowo:)

Witam:) Do zestawienia tych kolorów zainspirował mnie look Sarah Jessica Parker. 
Wiem, że ten look nie wszystkim przypadł do gustu i był on mocno krytykowany, negatywnie, ale też i pozytywnie. Czytałam o tym looku jako o jej modowej wpadce, ale również w magazynie HOT był on podawany jako najmodniejszy trend sezonu. W jej zestawie nie podobają mi się te białe buty, uważam również, że Sarah miała źle dobrane spodnie do sylwetki, w których wygląda niekorzystnie. Jednak samo połączenie tych dwóch kolorów bardzo mi się podoba :) 


A ja to wyglądało "po mojemu" :) dzisiaj wybrałam ten outfit do pracy, nie będę opisywała co mam na sobie, bo to widać ;P zestawiłam z beżem i złotem. Jestem bardzo ciekawa waszej opinii na temat  połączenia tych kolorów:)












Spodnie H&M
Torebka Stradivarius
Buty Deichmann
Okulary Reserved

0 comments:

Post a Comment