Mój pierwszy videolook :)

Witam! Dzisiaj zamieszczam swój pierwszy videolook, nie wiem czy jest dobry, ale jestem z siebie dumna bo nigdy nie bawiłam się filmikami i nie mam zielonego pojęcia jak je się przerabia, to mój pierwszy raz;) 3h walczyłam aż coś mi wyszło, chyba mi wyszło... ważne, że muzyka jest i działa. Dużo muszę się jeszcze nauczyć, a wada mojego charakteru polega na tym, że wszystko zazwyczaj robię sama, sama wszystko muszę sprawdzić i wypróbować, w efekcie siedzę kilka godzin nad czymś co ktoś wytłumaczył by mi w 10 min :) 
 Filmik ten dedykuję mojej serdecznej koleżance Kasi <3 która zauroczyła się tą stylizacją, teraz moja droga będziesz sobie mogła ją obejrzeć dokładniej:):*


Tutaj znajduję się link do wpisu z opisem ubrań i zdjęciami : I love Hunter!

Z góry przepraszam, jeżeli rozczarujecie się tym filmikiem ;)
ale mam nadzieję, że nie jest aż tak źle, tym bardziej że to jedyny filmik jaki posiadam i nakręciliśmy go raz jedyny dla zabawy :) widać to bo powstrzymuje się od śmiechu cały czas:)
Pozdrawiam Stylish! 

0 comments:

Post a Comment