red lipstick czyli zabawa modą

Witam:) Kiedy będziecie to czytać, ja już pewnie będę w drodze do Norwegii więc to ostatni wpis o modzie w tym tyg, ale na pewno wrzucę tutaj zdjęcia z malowniczej i przepięknej Norwegii:) Wybieramy się na fiordy, więc widoki są tam niesamowite, będę się tam wspinać drugi już raz i mam nadzieję, że pogoda dopisze:) postaram się z wami podzielić tymi widokami :) 

Jest godzina 22:00 ja oczywiście nie jestem spakowana, normalne w moim wydaniu, częste wyjazdy sprawiły, że pakuję się w ostatniej chwili i mam to opanowane do perfekcji:) Bo czy warto się wszystkim na zapas przejmować, chyba nie...
Ostatnio trafiłam na cytat zamieszczony przez kogoś w sieci "...za­mar­twianie się jest jak sie­dze­nie na krześle bu­janym, jest to ja­kieś zajęcie ale pro­wadzi donikąd." 
Bujanie się we własnych słabościach czasem bólu po utracie kogoś bliskiego, załamanie po niezrealizowanych planach może uzależniać, ba nawet prowadzić do depresji. Zamykając się w przestrzeni swoich trosk zapominamy o całym świecie, nie widzimy w okół ludzi którymi mamy obowiązek się opiekować, pochłonięci w swoim cierpieniu, często uporczywie zadajemy sobie pytanie dlaczego to właśnie nam się przytrafiło...a przecież nikt nam nie obiecywał, że życie będzie różowe, beztroskie i sprawiedliwe dla wszystkich. W życiu jest czas na radość i cierpienie, ale kiedy nadejdzie to drugie w końcu trzeba zatrzymać się w naszym bujanym krześle, wstać i zacząć żyć dalej. 
 Często obserwując wiecznie zamartwiających się, zastanawiam się czy jest to objaw słabości charakteru czy osobisty wybór... bo dlaczego nie potrafimy cieszyć się tak  po prostu ... z życia. 


***


Mój look to jedna z moich ulubionych metamorfoz :) 
Lubię czerwoną pomadkę, kreski na oku i kręcone włosy.
Lubię kołnierzyki, szorty z wysokim stanem i czerwone szpilki. 
Lubię proste kolory.
Lubie klasykę. 












Pozdrawiam stałych bywalców oglądających i komentujących, staram się odpisać na każdy komentarz, jeżeli tego nie robię to znaczy, że chwilowo nie mam czasu:)   
pozdrawiam was serdecznie i przesyłam 

 

Koszulka H&M
Szorty H&M
Pierścionek H&M
Okulary Reserved
Buty Deezee
Zegarek Michael Kors

0 comments:

Post a Comment