in white...

Witam:) Zakochałam się w kwiatowej koszuli od Stradivardiusa *-* :) Dlatego dzisiejsza stylizacja znów z nią w roli głównej, tym razem zestawiłam ją z bielą... chyba fajnie to wyszło:) Moje drogie piękności, po rozmowie ze znajomą, którą serdecznie pozdrawiam ;) przygotuję dla was wpis o najskuteczniejszych ćwiczeniach, które pomogą wam wysmuklić i wyszczuplić nogi:) System ten opracowałam sama metodą prób i błędów, opierając się na podstawie wielu artykułów, rad trenerów i własnych obserwacji, i przetestowałam na sobie wylewając poty w domu i na siłowni:) 
 Schudłam 5 kg. Proszę o cierpliwość, bo chciałabym napisać ten post rzetelne :) A jak wam się podoba ten look? ;)



 



 Koszula Stradivarius
Marynarka H&M
Spodnie Diverse
Sandały Bata
Torebka H&M
Pasek H&M
Zegarek Michael Kors

0 comments:

Post a Comment