LOOK OF THE DAY
18.01.2014



Witam ;)  Troszkę was ostatnio zaniedbałam, niestety moje życie nie kręci się tylko wokół blogowania, a szkoda ponieważ mam nadzieję, że wkrótce tak się stanie :) Jestem osobą, która woli skupiać się na jednej rzeczy i wykonywać ją porządnie, niestety ostatnio próbując ogarnąć pracę, szkołę, bloga i inne obowiązki zdaje sobie sprawę, że tak naprawdę niczego już nie jestem w stanie robić tak na maxa, dając 100% siebie. Czasem już sama nie wiem, czy dystans staje się zwykłym olewatorstwem, czy przyzwyczajenia i stabilizacja wypierają ryzykanctwo;) Jedno wiem na pewno show must go on:)  Dlatego dzisiaj, jak zawsze prosto, stylowo z pazurem na co dzień, a w roli głównej oprócz kurtki, bluzka z zakładanym dekoltem, która mało tego, że jest świetną alternatywą dla białej koszuli, pasuje niemal do wszystkiego, to mogą ją nosić zarówno szczupłe osoby jak i panie mające co nieco brzuszka do zamaskowania, do tego dobrałam moje ulubione spodnie, które sprawiają, że cały zestaw jest dość swobodny i niezobowiązujący :) 

Może następy post o kosmetykach? Co wy na to? :) 






Kurtka Cubus / Bluzka idealna Notion 1.3 tutaj  / Spodnie Notion 1.3  Tutaj / Buty Zara / Kolczyki Mything/ Rękawiczki Mohito 
Biker Jacket Cubus/ Blouse Find  here / Trousers Notion 1.3 Here/ Boots Zara/ Errings Mything/ Gloves Mohito 

0 comments:

Post a Comment