LOOK OF THE DAY
7.01.2014


Witam:) Czas wyprzedaży trwa! Jest to idealny czas na zakupy i uzupełnienie szafy:) Kiedyś więcej kupowałam w normalnych sklepach, jednak odkąd bloguję 80% rzeczy pochodzi ze sklepów internetowych, nawet z Zary i Mango:) Ostatnio będąc we Wrocławiu w Empiku, po drodze weszłam do Cubusa i kupiłam tam dwa zestawy i dzisiaj pokazuję wam pierwszy z nich.

Podsumowując kupując rzeczy na wyprzedaży kierowałam się kilkoma zasadami:

- postaw na klasyczne rzeczy, które zawsze będą modne i które sprawdzą się na co dzień takie jak: płaszcze, dżinsy, czarne spodnie, koszule i klasyczne swetry. Ja zakupiłam  jeansy w stylu boyfriend, ale dopasowane i z wysokim stanem, po prostu idealny model, którego szukałam od dawna, ponieważ takich boyfriendów brakowało w mojej szafie, spodnie kosztowały 179 zł
- jest to dobry moment na to, aby kupić coś co w przyszłym sezonie będzie nadal trendy, ale z braku pilniejszych ubrań możesz sobie pozwolić na to dopiero po przecenie ( u mnie to  np. torebka w panterkę, którą raczej będę nosić okazyjnie, a nie do pracy:))
- rób przemyślane zakupy, nie dokupuj kolejnej czarnej marynarki, albo kolejnych tych samych dżinsów, postaw na coś zupełnie innego np. na marynarkę w kolorze, którego jeszcze nie masz w szafie, albo wybierz inny fason spodni, jest to dobry czas na eksperymenty! Dlatego, pierwszym niekwestionowanym zakupem był długi sweter, na który polowałam od dawna, ale jednak bałam się zakupić przez internet. Ten urzekł mnie całkowicie, w stylu oversize, przyjemny w noszeniu o idealnej długości i świetnym kolorze, po przecenie kosztował ok 100 zł, więc dla mnie to był dobry deal:)
- Jeżeli to czytasz teraz na moim blogu, to znaczy, że interesujesz się modą, a przynajmniej lubisz ją śledzić, dlatego przed wyjście do sklepu warto wiedzieć co jest in, a co out:) To pozwoli Ci na uniknięcie zakupowych wpadek i rzeczy, które nie są już modne:)
- Ostatnia moja rada, nie kupuj nic na siłę:) Ja zamiast tracić pieniądze na kolejne płaszcze, będę szykować się na wiosenne zakupy;)

Do tego zestawu, dodałam już zwykły biały top z mojej szafy i buty:) Dzisiaj dla odmiany look w kolorze:)







 Sweter/ Spodnie/ Torebka Cubus / Buty Zara / Top Asos 
Jumper/Jeans/ Bag Cubus/ Boots and Necklace Zara/ Top Asos

0 comments:

Post a Comment