LOOK OF THE DAY
05.01.2014




Witam:) Dzisiaj krótki post, spontaniczny look, tak już przyjęło się na moim blogu, że moje posty nie są specjalnie stylizowane na potrzeby bloga, większa ich część jest dość spontaniczna, zdjęcia robimy po pracy, albo kiedy jesteśmy, gdzieś na mieście. Często zdarza się tak, że nie publikuje wszystkich looków, ale ten postanowiłam wam pokazać, ponieważ bardzo spodobało mi się połączenie spodni z wysokim stanem z krótkim topem, czy swetrem. Moim zdaniem, jest to ciekawa alternatywa dla looków w stylu oversize i bardzo fajny trend, który u mnie się sprawdza:)   Pewnie nie raz zastanawialiście się, dlaczego w moich zestawach dominuje czerń, czerwień, biel i szarości :) odpowiedź jest prosta, są to kolory, w których wyglądam najlepiej i czuję się najlepiej. Sądzę, że świadome wybory kolorystyczne są podstawą dobrego wyglądu, dlatego nie wszystkim do twarzy jest w czerni, podobnie jak mi kompletnie źle jest w większości odcieni zieleni i mimo, że kolor ten jest również jednym z modniejszych kolorów sezonu, nie raz kusiło mnie, aby nabyć płaszcz w takim kolorze, to rozsądek zawsze bierze górę:) W tym miesiącu jednak obiecałam sobie, że nie kupię nic czarnego i udało mi się!
 Tymczasem, zachęcam was do dokonania własnej analizy kolorów, w których wyglądacie i czujecie się najlepiej, może warto udać się do sklepu i przymierzyć coś, w kolorze który do tej pory ignorowałyście, a może macie jakieś propozycje dla mnie?;) 
Napiszcie koniecznie jakie kolory wybieracie na co dzień i czy kierujecie się nimi robiąc zakupy?:)



 Coat/Jumper/Pants/ Boots from Zara / Bag www.bagibagi.pl

0 comments:

Post a Comment