LOOK OF THE DAY
27.01.2014


Witam:) Dzisiaj znów poniedziałek, jest zimno, ponuro jak zawsze zima przytłacza, dlatego w taką pogodę lubię czasem wrzucić na siebie jakiś kolor, albo dodać odrobinę egzotyki do stroju:)  Tym razem wybrałam elektryzujący niebieski i mimo, że nie jest to idealny kolor dla mojego południowego typu urody, sadzę, że jego najciemniejsza wersja daje radę:) Śledząc mojego bloga, nie trudno zauważyć, że lubię podążać za trendami, wiem co jest in a co out;) z drugiej jednak strony nie lubię całkowicie im się poddawać.  Ślepe podążanie za trendami zabija w nas naszą indywidualność i własne poczucie estetyki. Ja również mam swoje słabości i mimo, że w moich zestawach dominuje minimalizm zwłaszcza w dodatkach, to zawsze wracam do kolorowych kamieni :) Kolczyki, naszyjniki ozdabiane kolorowymi kamieniami zdecydowanie należą do moich ulubionych i są świetnym elementem podkreślającym moją jakby nie było na polskie warunki egzotyczną urodę :) Dlatego, kiedy widzę takie ubrania jak ta spódnica, myślę sobie " oo coś dla mnie" :) hihi  Dlatego dzisiaj przykład na to, jak można wyglądać kobieco i zmysłowo, ale nie wulgarnie nawet w zimowe dni :)  Trzymajcie się cieplutko moi drodzy , buziaki:*






Płaszcz Zara, Sweter Camaieu/ Spódnica Tutaj / Kozaki wyprzedane ale te są świetne  Tutaj / Torebka Bagibagi.pl

Coat Zara/ Sweater Camaieu/ Shirt Here/ Boots sold out but I like this one Here/ Bag bagibagi.pl 

0 comments:

Post a Comment