LOOK OF THE DAY
02.01.2014




Witam was w Nowym Roku:) Z wielu płaszczy jakie posiadam, bikerowy płaszcz z Mango okazał się moim ulubionym, lubię proste rzeczy, którym pewne drobne elementy nadają charakteru:) Jestem osobą, która przywiązuje uwagę do szczegółów, ubierając się rano, nawet w pośpiechu nigdy nie wybieram przypadkowych rzeczy. Większość z was pomyśli, a co to za różnica czy ubiorę biały t-shirt obcisły czy luźny, albo jeansy jasne czy ciemne, dżinsy i t-shirt zawsze wyglądają tak samo. Otóż nie. Czasem mam wrażenie, że ludzie patrzą, ale niczego nie widzą, są powierzchowni, a ich bodźce są rozleniwione, sami nie widzą tak naprawdę czego chcą, co im się podoba. Z reguły jest tak, że bylejakość w wyglądzie przekłada się na bylejakość w jedzeniu i dbaniu o własne ciało. I mimo, że lubię bloga kolorowej Tamary to mnie jej pstrokatość nie kręci,ponieważ jest zbyt wymowna i oczywista, to jest pewnego rodzaju sztuka, ale nie prawdziwe życie. Przeglądając setki zdjęć w internecie i widząc wiele stylizacji, zdałam sobie sprawę, że look w trampkach i dżinsach potrafi zainspirować mnie bardziej niż multikolorowy, ociekający blichtrem i piórami zestaw. To mnie nauczyło, że każdy z nas ma inne poczucie estetyki, widzi piękno inaczej i dostrzega je w różnych rzeczach, dlatego mamy taki przekrój blogów modowych, dlatego dobrze, że jest ich tak dużo! Zabawni są ci, którzy krytykują liczebność blogerów modowych, ja nie wyobrażam sobie tego światka, w którym trendy wyznacza kilka dziewczyn,dla mnie jest to wolna przestrzeń, w której każdy może znaleźć coś dla siebie, utożsamiać się z innymi i uczyć się od siebie:) Mam nadzieję, że w tym roku pojawi się jeszcze kilka znakomitych blogów, a te które są będą coraz lepsze:) 





Płaszcz Mango/ Bluza Paprocki&Brzozowski/ Spodnie Notion 1.3/ Buty Wojas / Czapka BigStar
Coat Mango/ Jumper Paprocki&Brzozowski/ Pants Notion 1.3/ Boots Wojas/ Beanie BigStar 

0 comments:

Post a Comment