LOOK OF THE DAY
10.01.2014



Witam:) W ostatnim poście obiecałam drugi look z wyprzedaży, dlatego dzisiaj prezentuję wam kolejny zestaw z Cubusa :) Mam na sobie szarą sukienkę przecenioną z  199 zł na 99zł, do tego dokupiłam rajstopy za 39 zł i torebkę za 19,99 zł :) Do zestawu dobrałam już tylko moje bootki :)  Uwielbiam rzeczy w stylu oversize poza tym, takie "sweterkowe" zestawy są idealne w chłodniejsze dni, miłe i bardzo przyjemne w noszeniu:) Lubię sukienki, zwłaszcza zimą,  ponieważ genialnie wyglądają z zimowym obuwiem, pasują do nich botki, kozaki, świetnie wyglądają z obuwiem sportowym, czy kaloszami :) Sukienka to zdecydowanie dobry wybór na wyprzedażowych przecenach:) Mam nadzieję, że spodoba wam się takie połączenie:) Trzymajcie się ciepło, ponieważ zima tuż tuż :)







0 comments:

Post a Comment