simple but elegant

Witam:) Ostatnio trochę podróżowałam, ale wszystko co dobre szybko się kończy:) teraz wracam do blogowania i mam nadzieję, że wybaczycie mi tą długą przerwę:) 

Prawdziwa podróż odkrywcza nie polega na szukaniu nowych lądów, lecz na nowym spojrzeniu.  M.Proust
...to tak jak  z patrzeniem się na góry, prawdziwy obraz i piękno widzimy dopiero z dystansu, szkoda, że tak niewielka liczba podróżników ogląda się za siebie...

Zawsze, kiedy długo jestem poza domem cieszą mnie powroty, nawet jeżeli nie wyjeżdżam na urlop tylko do pracy oderwanie się od codzienności sprawia, że nabieram dystansu do ludzi i rzeczy, które mnie na co dzień otaczają. Każda odbyta podróż zawsze czegoś mnie uczy i co najfajniejsze :) daje mi okazję do poznania nowych ludzi. 


***

Dzisiejszy look to klasyczna elegancja, nowa kolekcja Mohito jest przepiękna, ale tutaj ważnym elementem są buty:) bardzo wygodne i na niskim obcesie, co najważniejsze są bardzo wygodnym i idealnym rozwiązaniem do codziennych stylizacji, dla Pań które chcą wyglądać elegancko i z klasą:)




Sukienka, torebka i kurtka Mohito
Buty Stradivarius
Okulary Reserved
Zegarek Michael Kors



0 comments:

Post a Comment