after work



Marynarka Mohito
Spodnie Mohito
Torebka Mohito 
Bluzka Orsay
Buty Camaieu 
Okulary H&M








  

Witam zostałam otagowana przez dwie urocze blogerki:  http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/ i http://hypnotizingfashion.blogspot.com/, za co serdecznie wam dziękuję :) Tag polega na napisaniu 7 rzeczy o sobie:) 

1. Ciężko zrobić mi rozrachunek sumienia mimo, że pisanie o tym co mnie irytuje lub wzrusza przychodzi mi z łatwością napisanie o sobie już nie. Może dlatego od pięciu minut patrzę się już na tą pionową kreseczkę migającą na białym tle monitora i usilnie staram się skupić na tym, co mogło by was zaciekawić:)

 
2. Mój naturalny kolor włosów to ciemny brąz, jednak już jakiś czas temu zaczęły pojawiać się na mojej głowie pierwsze siwe włosy, genetyczny spadek po mamie, dlatego farbuję włosy na kolor zbliżony do naturalnego. Moja ulubiona farba do włosów to L'oreal Casting Gloss kolor Ciemny Brąz. Jednak,w tą sobotę umówiłam się z fryzjerką na rozjaśnianie włosów:) pierwszy raz odkąd pamiętam będę miała jaśniejsze włosy:) Cały czas mam mieszane uczucia, boję się o kondycję włosów, zdaję sobie sprawę, że będzie ona zła:/ ale chęć zmiany jest silniejsza :)

3.  Mój standardowy makijaż to brązy, beże i brzoskwiniowe róże :) 

4. Jako nastolatka nosiłam szerokie spodnie, bluzy, słuchałam hip-hopu, zamiast romansów czytałam biografie Napoleona i masę innych historycznych książek, nigdy nie lubiłam fikcji, zawsze imponowały mi prawdziwe historie.

5. Kiedy miałam 18 lat dostałam zaproszenie na casting od znanej agencji modelek, jednak nigdy nie widziałam siebie w tej roli.  Natomiast bardzo odpowiada mi blogowanie, ponieważ sama lubię wymyślać przeróżne stylizacje, blog to nie tylko praca, ale i dobra zabawa:)

6. Zdjęcia robi mój chłopak, który stara się odnaleźć w roli fotografa =)

7. Jakiś czas temu jednak z czytelniczek poprosiła mnie, abym napisałam coś o moim sposobie na szczupłą sylwetkę. Nie uważam się za zbyt szczupłą osobę, myślę, że jest w sam raz :) Nigdy nie byłam na diecie, ale nie jem chleba i ciemnej czekolady już od bardzo wielu lat. Co najmniej przez kilka miesięcy w roku staram się ćwiczyć, jeżdżę na rowerze,albo ćwiczę w domu lub na siłowni. Zamieściłam posty z ćwiczeniami w kwietniowych wpisach.



0 comments:

Post a Comment