...for a walk

Witam:) Czasem mam wrażenie, że w życiu najgorsze bywa wypalenie, czyli brak chęci do wszystkiego, szeroko rozumiane wyczerpanie się materiału, brak energii i ogólne zniechęcenie. Każdy ma lepsze i słabsze dni, każdy może czasem odczuwać brak zapału do nauki, pracy czy nawet i własnego hobby, ale czasem wystarczy oderwać się na chwilę od codzienności, aby nabrać energii, motywacji i nowej mobilizacji.  Często bywa też tak, że zawsze kiedy dopada mnie zmęczenie staram się sama motywować, myśleć o profitach, o pozytywnych aspektach i rzeczach, które dają mi satysfakcję.  Wydaję mi się, że największą siłę daję człowiekowi wewnętrzne przekonanie, że to co robi jest dobre, że jest właściwą osobą we właściwym czasie i miejscu. Komfort tego uczucia, sprawia, że stajemy się pewniejsi, że trudniej jest nas zbić z tropu i nie dajemy się stłamsić, nie tylko otoczeniu, ale i rutynie. Determinacja, pewność siebie i wiara w zamierzone cele i ciągłe wyznaczanie  sobie nowych to przeciwwaga do negatywnego myślenia i narzekania. W życiu najprościej jest powiedzieć "nie wiem", "nie umiem", "nie chce mi się" , "nie mam po co", "po co"  to co wydaje się luzactwem jest zwykłym tchórzostwem i lenistwem, jest brakiem ambicji.  A czy istnieje coś gorszego niż brak ambicji w życiu, brak pomysłu na samego siebie i wieczna monotonia...
Dobrym podsumowaniem moich myśli są słowa Emila Ciorana:
Nie trać cza­su na kry­tyko­wanie in­nych, ga­nienie ich dzieł; pra­cuj nad swoim, poświęcaj mu wszys­tkie godzi­ny. Reszta to czcza ga­dani­na al­bo wy­mysł. Trzy­maj się te­go, co w to­bie praw­dzi­we al­bo na­wet „wieczne”. 

***

Dzisiejszy look to połączenie które bardzo lubię, zwiewna letnia spódnica ze swetrem:) dzisiaj postanowiłam połączyć tak dobraną górę z ciemnym dołem i celowo dodałam te buty:) oczywiście dla elegantek świetnie sprawdziły by się tutaj beżowe buty na obcasie =)
 
 
 
Sweter Yuan
Spódnica Bershka
Torebka Mohito
Buty allegro.pl
Bransoletka i kolczyki House 

0 comments:

Post a Comment