Miętowe Conversy , czyli dzisiaj na luzie

Witam was Kochani:) Dzisiaj luźny look w najfajniejszym kolorze sezonu, czyli miętowym . Od dawna polowałam na Conversy w tym kolorze  :)  a koszulkę zabrałam narzeczonemu, stałych bywalców, to  już  pewnie nie dziwi, bo ostatnio wszystkie takie casuale mogliście oglądać w męskich t-shirtach:) Nie potrafię tego racjonalnie wytłumaczyć, po prostu noszę wszystko, w czym dobrze się czuję :) Nie lubię ograniczeń, tak samo jak nudzą mnie ludzie, którzy sami siebie ograniczają, narzucają sobie jakieś schematy i podporządkowują wszystkich pod swoje śmieszne wizje. W każdym etapie życia wydaje się nam, że dużo o nim wiemy, dopóki ono samo nas nie zaskoczy. Bo co stanowi o wartościowości człowieka, jeżeli nie doświadczenia które zdobywamy i to jak potrafimy kochać. Może czasem warto pamiętać, że to co najbardziej wartościowe jest w nas samych, a nie na nas:)

 Dzisiaj chciałam wam przedstawić nowo powstały projekt  WARCI.PL ,  do którego zostałam zaproszona:)  
Warci, to innowacyjny projekt który ma na celu promowanie zdolnych: blogerów, muzyków, firm odzieżowych, oraz ciekawych miejsc.

 Chcesz być jednym z wartych:) sprawdź ich fanpage na Facebooku, strona internetowa rusza niebawem!

***

a na koniec piosenka, z serii co mi w duszy gra =) 





 


 Kurtka/Jeansy  H&M
Bluzka Jack Jones 
Torebka Zara
Buty Converse
Okulary Diverse 
Łańcuch Asos 




Przypominam również o rozdaniu,które potrwa do 17 maja:)
 do wygrania okulary  firmoo

0 comments:

Post a Comment