white heaven czyli moja propozycja na jasny zimowy look

Witam:) ostatni look był ciemny, na czarnym tle, dlatego dzisiaj postanowiłam diametralnie zmienić kolor, na beże i biel. Uwielbiam te kolory w okresie zimowym, taka już jestem, zawsze robię wszystko na przekór:) Myślę, że bel jest trudnym tematem ( żeby nie powiedzieć historią :D ) do rozegrania. Często nieodpowiednie zestawiona wygląda kiczowato. Ubierając się w biel, zawsze staram się wyglądać dziewczęco, tutaj połączyłam zwiewną spódnicę ze swetrem, zresztą nie pierwszy raz;) bo takie połączenia bardzo lubię. Całość budują tutaj rękawiczki i czapka, które dodają uroku:) Jestem zadowolona z końcowego efektu, a stylizacja zwracała uwagę przechodniów, którzy wypłynęli na ulicę w czarnych kozakach i płaszczach:) 


 



 Kurtka Stradivarius
Sweter Mohito
Spódnica Bershka
Rajstopy, pierścionek H&M
Buty Wojas
Czapka,rękawiczki, wisiorek ( no name)
Zegarek Michael Kors



0 comments:

Post a Comment