fox in the city

Witam:) W tym sezonie dominuje motyw zwierzęcy zarówno na ubraniach jak i dodatkach. Myślę, że nie należy przesadzać z żadnym trendem, dlatego akcentem w tej stylizacji jest pierścionek z lisem, hitem są sowy, ale dla mnie lis wydał się bardziej oryginalny:) Do tego kolejny zakup z Glittera, czyli pasek, który od razu wpadł mi w oko:) Początkowo chciałam ubrać do tego looku czarne szpilki, ale banalność takiego połączenia została wyparta przez karmelowe botki , które sprawiają, że to połączenie staje się bardziej casualowe, celowo dobrałam czarną torebkę, żeby odciąć górę od dołu:) Niestety od zawsze mam manierę nie dobierania torebki do butów. 

Brzydka pogoda nie pozwala na efektowne sesje, jest pochmurno i deszczowo, a ja mam problem z ustawieniem aparatu, mam model sony alfa200 i obiektyw z zestawu ..jest ok,ale w takich warunkach ewidentnie sobie nie radzi, może podpowiecie mi co zrobić, żeby poprawić jakość, bez konieczności kupowania lepszego aparatu :(  Może jak go ustawić, albo kupić inny obiektyw, jak tak to jaki? Pliss help:) !



Bluzka i spódnica ( blouse and skirt) Stradivarius
Buty ( shoes) Deezee
Pasek i pierścionek ( belt and ring) Glitter 
Torebka ( bag) TUTAJ


0 comments:

Post a Comment