mix look

Witam:) Na początku blogowania lubiłam coś napisać od czasu do czasu, ostatnio złapałam się na tym, że brak mi weny do pisania. Nie dlatego, że nie mam nic ciekawego do powiedzenia, ale zniechęca mnie fakt, że u niektórych z czytaniem jest jak z patrzeniem, każdy interpretuje Twoje myśli na swój sposób i tak jak amator patrzy się pustym i znudzonym wzrokiem na obraz. Czytanie sprawia większy ból niż patrzenie. Największe emocje budzi nie przekaz, a brak przecinka :D 
Bawi mnie ten pokręcony świat, a zwłaszcza kobiety i ich skomplikowane na niego patrzenie. 
Dzisiaj przynoszę wam trochę słońca w te pochmurne dni, tym razem wybrałam bardziej stylowe looki, w kolorach które nadal nie wychodzą z mody, mam tu na myśli czerń, biel, beż i neony:) 

Przypominam o konkursie:) >>KONKURSIE <<


 




0 comments:

Post a Comment