A little neon tiger

Witam. Dla jednych odważnym będzie założenie skórzanych spodni, dla innych jaskrawej bluzki. To co w jednym miejscu będzie się wyróżniało, w innym nie wzbudzi większych emocji. U jednych wzbudzi podziw, u innych śmiech, albo zniesmaczenie. Ale jaki jest sens pokazywania tego, co jest powszechnie utarte, przyjęte i nudne. Jeżeli nie wzbudzasz u innych żadnych emocji to znaczy, że nie jesteś dla nich ciekawy.  W życiu chyba najtrudniej jest mieć pomysł na samego siebie, wyznaczyć sobie konkretne cele i konsekwentnie je realizować. Każdy człowiek jest indywidualnością, którą prędzej czy później, życie zmusi do podporządkowania się pewnym schematom. Czasem zastanawiałam się, dlaczego narzekam mniej od innych, aż uświadomiłam sobie, że wszystko co, do tej pory w życiu zrobiłam zawsze robiłam w zgodzie ze samą sobą, kierując się swoim zdaniem, a nie opinią innych. Czasem obserwuję ludzi, którzy mając wysokie mniemanie o samych sobie, wyśmiewają się z innych... patrzę się nie nich i tak sobie myślę: "Gdyby sami popatrzyli się na siebie z boku to zobaczyliby swoją śmieszność i prymitywizm." Życie nauczyło mnie, że nie należy być ponad wszystko i wszystkimi, bo nigdy nie wiesz, co Cię w nim jeszcze spotka.

 
 



 Spódnica, koszula, buty (shirt and skirt) Stradivarius
Kurtka,czapka (jacket) H&M
Neonowy kołnierzyk Glitter 
Torebka David Jones TUTAJ
Zegarek Michael Kors



0 comments:

Post a Comment