Silver seduction


Witam! Nieczęsto zdarza się sytuacja, w której nie mogę ubrać myśli w odpowiednie słowa....słowa nie zawsze przecież odzwierciedlają nasze myśli, czasem źle dobrane mogą zostać źle odebrane. Ale czy nie jest tak, że często na pierwszym planie stawiamy swoje „ja” i to do tego stopnia, że mówimy innym jak powinni żyć, co powinni nosić i jacy powinny być. Nasze „ja” jest tak wielkie i absolutne, że daje nam przecież prawo do bycia wyrocznią życia i stylu życia. W blogerskim światku widać to jak na dłoni :) tak jak przyroda, rządzi się on własnymi prawami, własnymi gustami i upodobaniami. I może czasem zamiast wtrącać swoje trzy grosze na temat tego co „ja” bym ubrała, czego „ja” bym tutaj nie ubrała, co „ja” „ja” i jaaaaa” , zacznijmy szanować to, co ktoś inny chce nam pokazać. Nie zawsze będzie się nam to podobało i dobrze, bo gdyby wszyscy byli tacy sami to świat byłby nudny, ale szanujmy innych za to, że chcą podzielić się częścią siebie i swoimi pomysłami :)


Ja, ja, ja - jakie to męczące!
E.Cioran 

***

Jak się okazało połączenie srebra było dla mnie wyzwaniem, rozważałam połączenie go z bielą lub czernią, ale nie lubię oczywistości więc postawiłam na róż =)

 


 Spodnie i torebka, okulary H&M
Kurtka i top Tally Weijl
Buty Deezee

Zapraszam do obejrzenia filmiku, z góry przepraszam, że tak powycinałam, ale zależało mi żeby zmieścić się w 7 min bo przy moim necie do jutra by się wgrywał na yt :) 

http://www.youtube.com/watch?v=bzFHnT56yTs


0 comments:

Post a Comment