casual elegance

Witam:) Dzisiaj postawiłam na klasyczną elegancję, dla mnie to proste kolory i formy połączone tak, aby robiły wrażenie:) tym razem połączyłam złoto i czerwień, a dodatki dobrałam neutralne, beżowe:) Nie raz wspominałam o tym, że wiele osób myśli, że kupuję drogie rzeczy zawsze robią zdziwione miny kiedy mówię im ile tak naprawdę kosztują moje ubrania, albo kiedy czasem zrobię coś sama :)

Obowiązkowo czerwona pomadka na usta...tak naszła mnie refleksja na temat czerwonej pomadki, wiecie, że zaczęłam jej używać dopiero rok temu, czyli jak skończyłam 25 lat:) Nie raz przymierzałam się do zakupu takiej pomadki, ale za każdym razem patrząc się w lustro uświadamiałam sobie, że to jeszcze nie dla mnie, nie ta pora, że  czerwone usta są atrybutem kobiet dojrzałych, jako młodsza kobieta czułam się w czerwonej pomadce staro i śmiesznie i patrząc się na niektóre nastolatki nadal uważam, że czerwone usta i bardzo młodych dziewczyn wyglądają trochę zabawnie:)

Drogie mamy i nastolatki, a co wy myślicie na ten temat, czy czerwona pomadka pasuje w każdym wieku? :)

Look ten dedykuje kobietom dojrzałym,pewnym siebie i znającym swoją wartość, 
bo dojrzała kobieta ma klasę w sercu a nie w portfelu.  M.M

  
Szorty H&M
Sweterek Tally Weijl
Torebka i buty Stradivarius
Okulary Reserved
Zegarek Michael Kors

0 comments:

Post a Comment