Co wypada, a co nie?:)


Hey! W tym sezonie modne są koronki, delikatne prześwitujące materiały,ja zawsze uczę się na własnych błędach! Kiedy w jednej stylizacji dopiero na filmiku zauważyłam, że uppss nie ładnie to wygląda...i  że  chyba warto zastanowić się następnym razem  nad doborem odpowiedniej bielizny pod spód. Idealnie sprawdzają się cieliste biustonosze, pod koronkowymi bluzkami są niewidoczne, po czarnymi prześwitującymi bluzkami nie wyglądają prowokująco. Prześwitujący biały stanik przez białą bluzkę to według stylistów duże faux pas. Dlatego, obowiązkowo w naszej szufladzie powinien znaleźć się cielisty biustonosz, mój ulubiony model to marka Intimissimi  model

CLAUDIA microfiber Padded Bandeau kolor Nude 044 ok.120 zł

ma odpinane ramiączka i świetnie sprawdza się pod każdy rodzaj bluzek i sukienek, dobrze przylega do ciała, wygodny, porządnie zrobiony, wart swojej ceny.

Jednak... w tej stylizacji....
Myślę, że to jeden z nielicznych looków, gdzie prześwitująca bielizna, to po prostu bardzo modny trend:) Czarna koszula w połączeniu z czarnym biustonoszem jest jak najbardziej dozwolona;)

Pewnie pojawią się komentarze na temat prześwitującego stanika, ale moi drodzy to tak ma być! :)

Czy nie?;) Piszcie co myślicie!


 Kurtka i pasek H&m
Szorty & torebka Bershka
Kalosze Hunter
Koszula Stradivarius

Robię się przewidywalna, ale nic nie poradzę na to, że po prostu lubię taki styl:) Dawno nie nosiłam Hunterów a ostatnio pogoda sprzyja do noszenia takich butów:/  Przełamałam stylizację szortami:) 





0 comments:

Post a Comment