dżins, biel, złoto i trudne decyzje...

Ahoj! Czasem z życiu przeciwności losu składają się na pasmo niepowodzeń, z których następnie wychodzimy z twarzą niczym mityczni bohaterowie. Owy heroizm przejawia się w sytuacjach dla nas niespodziewanych i wymagających podjęcia trudnych decyzji. Nie jest łatwo podejmować decyzje, z którymi zgadza się cała reszta, sztuką natomiast jest trwać w swoim przekonaniu nawet jeżeli owa "reszta" puka się w głowę patrząc na Ciebie z politowaniem. Nawet jeżeli okazuje się, że nie masz racji, lekcja i nauczka pozostaje skarbem. Życie i uczenie się na błędach innych nie jest mądrością a tchórzostwem, bo jaką mądrość życiową posiada ten który nie przeżył smaku porażki, cierpienia, rozczarowania, zawodu miłosnego czy goryczy. Pozostaje jeszcze nadzieja, że ów wybór, chociaż wbrew oczekiwaniom innych okaże się słuszny, wtedy satysfakcją nie jest zamknięcie ust innym, ale wygrane szczęście. "Ucz się na błędach innych" to do mnie nie przemawia, bo ja nie jestem jak inni, ani nikt inny nie jest taki sam.     M.M

***

Mój dzisiejszy look... Postawiłam na dżins, biel, koronkę i złoto:) czyli dzisiaj na bogato:P  


Marynarka H&M
Bluzka Stradivarius
Dżinsy Bershka
Buty Deezee
Torebka H&M
Pasek Mohito
Okulary Reserved




0 comments:

Post a Comment