szorty, moja propozycja

Witam! Dzisiejsza sesja była dla mnie wyjątkowa, ponieważ chciałam pochwalić się z wami moimi samodzielnie wykonanymi szortami. W tym sezonie modne szorty to szorty postrzępione, z ćwiekami i wystającymi kieszeniami:) i takie właśnie postanowiłam zrobić! Nakręciłam filmik, w którym pokażę jak to zrobiłam:) Mam nadzieję, że wam się spodobają, widać je na zdjęciach i myślę, że nadają się do noszenia:)
Mój blog jest typowym amatorskim blogiem nie mam dobrego aparatu:( zdjęcia robione moim smartfonem :) czasem lepsze czasem gorsze, ale myślę, że dla chcącego nic trudnego:) Zbieram na aparat więc może, wkrótce pochwalę się lepszej jakości fotkami:)

Szorty mojego projektu
Kurtka H&M
Buty allegro
Top Tally Weijl
Torba Bershka


Zapraszam do obejrzenia filmiku:) Niestety filmik wyszedł za długi więc musiałam podzielić go na dwie części:( Ćwieki możecie zakupić Tutaj!!


0 comments:

Post a Comment