W czym najwygodniej na zakupy? :)

Witam, zastanawialiście się kiedyś nad wygodnym strojem na zakupy? A czy już po przymierzeniu kilku rzeczy w pierwszym sklepie nie myślicie sobie "....o nie i znów muszę się przebrać, nie mam na to już ani siły ani ochoty...." ??:)
 Kiedy wybieram się na shopping podstawą są wygodne buty, ponieważ zakładamy duuużo spacerowania;) Co do ubrania, podczas zakupów jest dużo mierzenia, czyli rozbierania się i ubierania się, czasem nawet po kilka razy! Dlatego ja ubieram się tak, żebym nie musiała walczyć w przebieralni z tym co mam aktualnie na sobie;) Mój zestaw numer jeden to spódnica i top, zawsze sprawdza się rewelacyjnie! To niby szczegół, ale taka opcja zaoszczędza nam czas i siły. Nie cierpię przebierać się, w ciasnej przymierzalni, kiedy mam na sobie np.obcisłe dżinsy albo swetry, skomplikowane zapięcia, albo kilka rzeczy do założenia na raz. Koszmar!
Proste, przewiewne stroje, z którymi się łatwo uporamy w przymierzalni to jeden z elementów udanych zakupów. Wybierając się na shopping warto ubrać się tak, żeby nasz strój ułatwił nam, a nie utrudnił to co powinno być przyjemnością. ;) 

Poniżej mój zakupowy zestaw nr jeden! 

A co wy wybieracie, kiedy udajecie się na zakupy?:) 


( w aucie trochę wygniotła mi się spódniczka, więc przepraszam was, że tak to nie ładnie wyszło na zdjęciach:) )

Marynarka Reserved
Spódnica Stradivarius
Top H&M
Sandały Bata
Torebka H&M
Zegarek Michael Kors


0 comments:

Post a Comment