white and black i oczywista nierzeczywistość


Czasem mam wrażenie, że żyje w oczywistej nierzeczywistości. 
Może świat  nie jest czasem taki, jak nam się wydaje. 
Może sami widzimy tylko to, co chcemy zobaczyć
i słyszymy to, co chcemy usłyszeć. 
Czasem wydaje mi się, że życie wiele mnie nauczyło,
a czasem uczę się wszystkiego od nowa. M.M  

***

Biel i czerń nigdy nie wychodzi z mody, te dwa kolory wyglądają genialnie zestawione same, lub razem. Lubię łączyć klasyczne barwy w stylu który lubię. Gdyby zamiast conversów i czapki założyć do tej stylizacji czarne szpilki i elegancką torebkę stylizacja zmieniłaby sów klimat. Natomiast ja nie lubię oczywistości, dlatego od początku wiedziałam, że połączę skórę ze sportowymi butami, dodając do tego klasyczną górę, którą buduję tutaj kurtka.  Czapka w tym looku jest konkretnym akcentem dopełniającym całość. 


 
 

 Kurtka Stradivarius
Spodnie Mohito
Bluzka Zara
Buty Converse
Czapka Diverse
Biżuteria House
Zegarek Michael Kors 




0 comments:

Post a Comment