My style, my rules

Witam:) Ostatnio mam słabość, kierowaną niczym innym jak lenistwem,mianowicie nie mogę się zmobilizować do pokazania wam jakiejś eleganckiej stylizacji, więc wrzucam same casuale, jesienią zawsze lubię ubierać się wygodnie. Czasem odwiedzam inne blogi, albo fora modowe i to, co tam czytam wprawia mnie w osłupienie. Dyskusje na temat kupowania rzeczy w sieciówkach, sh i online, co jest mniej a co bardziej passe. Dziewczyny ubierające się w szmateksach są królowymi stylu, a w sieciówkach manekinami, najlepiej jak uszyjesz coś sama bo wtedy to jest nie do podrobienia i nikt nie może tego mieć. Czasem mam wrażenie jakby te dyskusje pozbawione sensu, były gdzieś daleko za mną, kiedy odwiedzam inne blogi rzadko patrzę się, gdzie dana rzecz była kupiona :) bo nie interesuje mnie gdzie ktoś się ubiera, ale jak się ubiera, ciekawi mnie pomysł, a nie metka czy cena. Więc przestałam wchodzić na te fora, przestałam czytać te wszystkie opinie, pomyślałam sobie "a co mnie to obchodzi?" =)  W swoich stylizacjach jestem sobą, kupuję ubrania tam, gdzie mam na to ochotę i ubieram się tak jak mi się w danej chwili podoba i  zawsze liczę się z opinią czytelników, that's it.

Mój blog, mój styl, moje zasady!

Zachęcam do odsłuchania nowego kawałka początkującego i bardzo utalentowanego artysty 


Sheikh & Sundave - Stop the World (Radio Edit) by Sheikhofficial


dajcie znać jak wam się podoba;)

 



 Katana Camaieu sama dodałam ćwieki
Spodnie Stradivarius
Koszula Tally Weijl
Top H&M
Pierścionki H&M
Kolczyki House  



0 comments:

Post a Comment