stylowy mishmash


 Witam:) Lubię łączyć różne style, ale czy można połączyć elegancję z dresem i to w rockowym wydaniu? :)  Dzisiejszy look jest jak never ending story... zacznę od męskiej koszuli, którą uwielbiam i którą przyozdobiłam na kołnierzyku ćwikami, od razu nabrała charakteru, do koszuli dobrałam szare dresowe spodnie z ćwikami po bokach,  do tego prosta czarna marynarka i buty, które świetnie komponują się z górą. Celowo dobrałam męskie okulary i wyciągnełam z tyłu koszulę, aby dodać więcej luzu. Do tego lekko podkreślone usta koralową pomadką. 
 Za to lubię modę,bo jedyne co mnie w niej ogranicza to moja wyobraźnia. Czasem zastanawiam się co w życiu ogranicza mnie bardziej, ja sama czy inni ludzie. Później nachodzi mnie myśl, że  głupotą byłoby pozwalać się ograniczać komuś, kto nie ma pojęcia o czym mówi.  W życiu nauczyłam się, że nie ma ludzi wyroczni, a większość z tych najbardziej przemądrzałych to zwykli pozoranci, którzy lubią się dowartościować czyimś kosztem.  Chwila, z którą sobie to uświadamiasz jest chwilą, od której przestajesz się nimi przejmować, bo w końcu rozumiesz, że...
 ...mądrość niektórych ogranicza się do ograniczania mądrzejszych. =)  





 Marynarka H&M
Koszula H&M DIY
Spodnie Piu Piu
Buty Stradivarius
Okulary Big Star (męskie)
Bransoletka ( jakiś sklepik z biżuterią) 



0 comments:

Post a Comment