I feel your eyes behind me

Witam:)  Blogowanie uczy,że to, co Tobie wydaje się ciekawe dla innych jest niepotrzebnym balastem:) wiem, że wiele osób ceni sobie moje zdjęcia za ciekawy background, a ja w swoich postach staram się pokazać nie tylko ciekawy look, ale ciekawe miejsca. Widzę je dosłownie wszędzie, i inspiruje mnie dosłownie wszystko. Krajobraz, budynki, ciekawe drzwi, graffiti, błękitne niebo. Kiedy zobaczę coś ciekawego, zapamiętuję sobie to miejsce i kiedy mam już wybrany look od razu wiem, gdzie chcę robić zdjęcia. Czasem mam wrażenie, że to takie moje małe hobby i tradycja:)wokół nas jest tyle ciekawych miejsc do pokazania. Kiedy ostatnio ktoś zarzucił mi, że w ostatnim poście tło odciąga uwagę od stylizacji, dosłownie opadły mi ręce, bo to moje ulubione tło i długo czekałam z odpowiednim lookiem, aby zrobić na nim zdjęcia:) Jednak jestem zdania, że odpowiednie miejsce tworzy klimat, dlatego dzisiaj graf z demonicznym jokerem, czasem mam wrażenie, że czuję takie spojrzenia na plecach, jak na ostatnim zdjęciu:) :D

***
Po ostatnich komentarzach wiele osób uznało połączenie dresu z elegancką górą  za odważne, jednak  łączenie dresowych rzeczy z różnymi stylami zwłaszcza w zestawieniu szarego i czarnego koloru pochłonęło mnie do reszty:) Dzisiaj kolejna propozycja z ramoneską i druga z czapką :) 



 



Koszulka Phard
Kurtka,czapka i spódnica H&M
Buty Camaieu
Krzyżyk Kappahl 



0 comments:

Post a Comment