STREET STYLE 
16.03.204



Witam:) Moda męska od zawsze stanowi dla mnie ogromną inspirację. Jako nastolatka byłam raczej chłopczycą biegającą w szerokich spodniach i bluzach, nie interesowały mnie spódniczki, tiule i koronki. Kiedy skończyłam 18 lat dojrzałam i zaczęłam ubierać się bardziej kobieco, tak zostało do dzisiaj. Jednak zamiłowanie do koszul, garniturów, spodni na kant, bermudów, oversizowych płaszczy, boyfriendów i luźnych T-shirtów na zawsze wpisało się w mój codzienny styl. Panowie coraz częściej  udowadniają, że moda nie jest dla nich czymś obcym i bez znaczenia, czasem widzę na ulicy kreatywniej ubranych Panów niż biegające wiecznie w koczkach i leginsach Panie ;) 

MAKE IS SIMPLE BUT SIGNIFICANT 

Tym co zachwyca mnie w męskich stylizacjach jest skrupulatność w doborze fasonów i kolorów, oraz ogromna dbałość o detale, ale bez tandetnej przesady. 

  W tym sezonie wiosenno- letnim jak zawsze do gry wchodzą pastele,beże, wszystkie odcienie niebieskiego, czernie, biele, ale i kolor pomarańczowy :) Jak widać nie są to kolory zarezerwowane tylko dla Pań, a moda męska może stanowić wspaniałe źródło inspiracji.  









0 comments:

Post a Comment