FASHION TRENDS
SPRING MUST HAVE
01.03.2014


Witam:) Wiosna tuż tuż, dlatego rozpoczynam serię postów SPRING MUST HAVE, w której będę  publikować moje zakupy na wiosnę, albo rzeczy, które warto mieć w swojej szafie;) 

Zdecydowanie numerem jeden na wiosnę jest klasyczny trencz, z cienkiej lejącej się tkaniny, im dłuższy tym modniejszy. Zastanawiałam się nad trenczem z Zary, ale dzisiaj w drodze na siłkę zahaczyłam o H&M i nawet się nie zastanawiałam, od razu kupiłam 2 trencze w cenie dużo niższej od tego z Zary:) Ponoć lepiej mieć jeden porządny, ale stwierdziłam, że nie w tym wypadku, wolę przeznaczyć taką  kwotę na żółty lub błękitny płaszcz z nowej kolekcji Zary:) I tak kupiłam jasny trencz w cenie 129 zł ( dobra cena, zresztą więcej wart nie jest :))   i drugi czarny za 199 zł :) Poza tym w H&M nic już mi nie wpadło w oko, a nawet jeśli to jakoś do ceny pozostawiała wiele do życzenia ;) 

0 comments:

Post a Comment