LIFESTYLE 
WORK OUT 
08.03.2014


Witam was Kochani:) Wszystkiego Najlepszego z okazji Dnia Kobiet moje Piękne :* 

Od kilku tygodni ćwiczę na siłowni, postanowiłam wrzucić kilka fotek chyba bardziej dla samej siebie, żeby motywować się do dalszej pracy i z czasem zobaczyć efekty ;) Sama jestem ciekawa jak to się dalej potoczy i czy moja sylwetka się zmieni:) Nie zależy mi na schudnięciu, nigdy nie byłam na diecie ponieważ,  uwielbiam swoje kształty, ale chciałabym być bardziej wysportowana;)  niestety odchudzanie Ci tego nie da, trzeba sobie ciężko na to zapracować :) Za wcześnie, aby pisać i udzielać wam jakiś wskazówek na temat ćwiczeń, jakieś tam efekty są, ale nie wystarczające, aby stwierdzić, że to jak ćwiczę jest naprawdę skuteczne :) 
Jeżeli, któraś z was zna się i ćwiczy na siłowni i przypadkiem czyta tego posta, byłabym wdzięczna, gdyby udzieliła mi kilku wskazówek:) 

0 comments:

Post a Comment