LOOK OF THE DAY
12.03.2014


Witam:) Ostatnio było żółto, dlatego dzisiaj postanowiłam wrzucić kolejny wiosenny kolor, tym razem pastelowy niebieski, w tym sezonie ( chyba, w każdym wiosennym) pastele zawsze in ;)  Nie jestem wielką fanką pasteli, zresztą trudno mi się dziwić, nie wyglądam w pastelach zbyt dobrze, a na pewno nie tak dobrze jak w ciemnych kolorach :) Zdecydowałam się jednak na jasny niebieski płaszcz z Zary i zestawiam go standardowo z czernią, ewentualnie z dżinsami ;) Naprawdę chciałam zrobić jasny, biało- niebieski look, ubrałam się tak nawet , ale opalenizna, ciemne włosy, oczy i w ogóle rysy twarzy sprawiały, że wyglądałam jak czort w przebraniu aniołka :) Nie dla mnie jasne, pastelowe total looki :(  Mam nadzieję, że udało mi się ogarnąć pastelowy temat i spodoba się wam moja propozycja na błękitny płaszcz z Zary;) 








0 comments:

Post a Comment