MY MAKE UP SECRETS 
FRESH LOOK 
06.03.2014


Witam:) Przerobiłam już wiele róży i pomadek. Ostatnio używałam odcieni koralowych jak i typowych różowych kolorów, które fajnie sprawdzały się zimą. Jednak wróciwszy opalona z wakacji zauważyłam, że dotychczasowe kolory już się nie sprawdzają. Jak zawsze zdecydowałam się na markę Dior i moim kolejnym odkryciem, zdecydowanie najlepszym różem jaki miałam jest Róż Diora w kolorze New Red , który mimo tego, że jest intensywnie napigmentowany, to na twarzy tworzy delikatną mgiełkę, a nie plamę, naprawdę ciężko z nim przesadzić:) Dzięki temu makijaż wygląda meega naturalnie :) a z opaloną cerą komponuje się wręcz idealnie:) Jak róż to i odpowiednia pomadka, wybrałam już kultowy kolor Diora sądzę, że przepiękny na lato:)

Dior Blush kolor New Red Kupisz Tutaj / Dior Rouge kolor Mazette Kupisz Tutaj 

www.douglas-shop.pl

0 comments:

Post a Comment