the art of living

Nie pogrywaj z dziewczyną, która potrafi grać lepiej od Ciebie. Wpadł mi do głowy cytat Chylińskiej: Niena­widzę bib­liotek. Książka z bib­liote­ki, jest jak fa­cet, który miał mnóstwo ko­biet. Przychodzi do ciebie i czu­jesz, że pachnie kimś in­nym. Ni­by go kochasz, chcesz z nim być, chcesz to wszys­tko pojąć, ale wiesz, że był do­tyka­ny przez in­ne. Naj­ge­nial­niej­sza książka od­pa­da, kiedy jest pop­la­miona, po­pisa­na. Ktoś ją miał, ktoś ją czy­tał i ktoś swoim tłus­tym wzro­kiem próbo­wał sku­mać, o co w niej chodzi ...

hehe the art of living is the art of loving ...

... w życiu nie ma nic za darmo, na wszystko trzeba sobie zapracować, również na udany związek. 

skoro, jesteśmy już przy kwestiach męsko damskich, to warto nawiązać do dzisiejszego looku :) Od razu wiedziałam, że spodnie w krawatowy męski wzór połączę z najbardziej kobiecym kolorem, do tego dość modnym w tym sezonie:) Mimo, że krawatowe szaleństwo królowało w tamtym sezonie, dla mnie na stałe wpisuje się w nieodłączny element mojej garderoby, ponieważ pasuje do mojego stylu;) 
Prekursorką kwadratowych wzorów na spodniach, jest Miuccia Prada, której kolekcja była stylizowana na lata 70 i utrzymana w męskim stylu, żadna inna kolekcja MiuMiu nie przypadła mi do gustu tak bardzo jak ta, chociaż przyznaję, że żadna nie przeszła bez echa :) 
Mam nadzieję, że spodoba wam się to połączenie:) Buziaki :* 



 Sweterek H&M
Spodnie Mango
Torebka David Jones ( BagiBagi) 
Buty Prima Moda
Biżuteria Glitter/H&M 

zdjęcia: moja Sis :)

0 comments:

Post a Comment