black checked jack

Witam:) Jednym z najmodniejszych trendów tego sezonu jest zdecydowanie krata:) Pojawiła się ona na wybiegach takich projektantów jak:  Mulberry, Givenchy, Versace czy Saint Laurent. Mi osobiście najbardziej przypadł do gustu look SaintLaurent, nie raz pokazywany u mnie na blogu, bądź facebooku, z koszulą w czarno-białą kratę, marynarką w stylu oversize plus czarne rurki i masywne buty:)  Jednak z kratą, w tym sezonie możemy zdecydowanie poszaleć:) Kraciaste płaszcze, sukienki, buty, spodnie, dodatki, torebki ufff  każdy znajdzie coś dla siebie, nie tylko w klasycznym czarno-czerwonym wydaniu :)  bądźmy oryginalni  i znajdźmy własny sposób "na kratę" w tym sezonie =) 
Dzisiaj postawiłam na czarno-szary mix printów , w eleganckim, ale mimo wszystko wygodnym casualowym wydaniu:)  Mam nadzieję, że spodoba wam się to połączenie;) Buźka:* 



 Czapka Reserved
Marynarka Mango
Koszula Cubus
Spodnie Mohito
Torebka Zara 

zdjęcia: moja Sis < 3 


0 comments:

Post a Comment