Czerwony płaszcz i bermudy

Witam Kochani:) Dzisiaj ciężki i długi dzień za mną;) Czasem wszystko zbiega się w czasie i nakłada na siebie, czasem nie wszystko układa się po naszej myśli, a tego nie lubię ;) Nie lubię również zaniedbywać czytelników, dlatego dzisiaj, po całym  dniu spędzonym w aucie i poza domem, na koniec z Sis, zrobiłyśmy kilka fotek. Na plus mamy to, że możecie zobaczyć kolejny mój standardowy look na trochę chłodniejszy letni dzień, na minus trochę wygniecione bermudy :) Mam nadzieję, że mi to wybaczycie:) Nie wiem, co mnie podkusiło na lniane (?!) przecież wiadomo, że taki materiał okropnie się gniecie:( Nie polecam;)

Swoją sympatię do bermudów wyrażałam nie raz na blogu, ale dzisiaj w roli głównej płaszcz/marynarka w stylu oversize :) Świetna rzecz, w świetnym kolorze, który lubi brunetki i blondynki:) Mam nadzieję, że spodoba się wam ten look:)
Pozdrawiam M.

 


Buty StyloweButy
Torebka Zara
Biżuteria H&M


0 comments:

Post a Comment