country girl



Witam! Dzisiejszy look to jeden z moich ulubionych:)  Pięknie  tutaj latem prawda? :) Nie zamieniłabym tego na letni skwar i spaliny kotłujące się w 30 stopniowym upale miasta... 
Dzisiaj chciałam napisać co nieco o nowych trendach:) a mianowicie o lekko prześwitującej siatce na bluzkach, t-shirtach czy sweterkach taki jak mój:)  to kolejny bardzo modny  trend, zaraz po ażurowych zwiewnych sweterkach, które też uwielbiam! Sweterek ten kupiłam całkiem przypadkowo na jakimś bazarze, ale jak tylko go zobaczyłam wiedziałam, że to jet TO!:) Kolejny trend to oczywiście sandały! Latem, zwłaszcza w upały noszę także kapelusze i czapki z daszkiem, które są świetnym elementem każdej stylizacji:) poza tym kto ma ciemne włosy ten wie, że słońce jet dla nich bezlitosne:( 

***
 

 aaa pod koniec zdjęć pewien miły Pan podarował mi te przepiękne maki, które nazrywał po drodze:) Jak powiedział " Mam piękne kwiatki dla pięknej pani" :)



 Sweterek HTrend 
Szorty H&M
Kapelusz H&M
Torebka Mohito
Sandały Stradivarius
Bransoletki H&M, House
Pierścionek H&M
Zegarek Michael Kors

0 comments:

Post a Comment