mixed style z odrobiną dystansu :)



Witam:) Dystans to coś czego większości z nas brakuje. Nie mamy dystansu do samych siebie, dlatego nie potrafimy się zdystansować do innych ludzi,świata i naszej pracy. Brak dystansu sprawia, że jesteśmy bardziej wrażliwi na krytykę i bierzemy zbyt wiele rzeczy do siebie i na siebie:) 
Czasem przyjmując pewne rzeczy i sprawy za priorytet zapominamy o całej reszcie, czasem popadając ze skrajności w skrajność. Może przed skoczeniem w wir "rzeczy priorytetowych", popatrzmy się  na nie z innej perspektywy, z dystansu, może wtedy okazać się, że to co wydawało się nam tak istotne i ważne, nie jest warte tego, aby poświęcić się temu bez reszty.
 
Wiel­kość człowieka oce­nia się nie po sta­nowis­ku, ja­kie zaj­mu­je, ale po tym, czy pot­ra­fi zacho­wać do niego dystans. A.Lisak 

***
Mój dzisiejszy look :) trochę zainspirowany country lookiem, trochę tu indiańskich akcentów, opaska na głowę robi jako pasek :) natomiast do katany doczepiłam ćwieki,od razu  nabrała  charakteru:) nad butami myślałam trochę dłużej, ostatecznie wybrałam te:) 

zapraszam również  na KONKURS organizowany przez zapLov
 do wygrania bardzo fajna koszulka !!


Katana Camaieu
Spódnica Stradivarius
Bluzka Stradivarius
Buty allegro
Naszyjnik, pierścionek, torebka,opaska na głowę ( jako pasek)  H&M
Pasek Camaieu 
Bransoletka House
Zegarek Michael Kors

Zapraszam do obejrzenia filmiku o moich ulubionych różach i bronzerach :)



0 comments:

Post a Comment