MY BEAUTY SECRETS


12.02.2014


Zdecydowanie, jest to cudowny kosmetyk, ja używam go do zdjęć i nakładam jako baza pod podkład na całą twarz:) Pięknie odbija światło,  naprawdę działa:) !! Z podkładem Capture Totale 3D moja skóra wygląda naturalnie i promiennie, najważniejsze jest to, że są to kosmetyki pielęgnacyjne, już po kilku dniach zauważyłam dużą poprawę stanu mojej cery, po zmyciu makijażu cera jest nadal promienna. Zresztą serum Diora, które znajduje się w tym podkładzie można zakupić osobno, jest bardzo drogie, miałam kiedyś miniaturkę, która wystarczyła mi na tydzień stosowania i to było COŚ, ale mam jeszcze czas na tak silne kosmetyki, podkład w zupełności wystarczy:) Natomiast opisywany tu primer, po nałożeniu tworzy ładną powłokę na skórze i daje piękny naturalny efekt, sądzę, że latem nie potrzebuje już nawet podkładu ponieważ ładnie wyrównuje kolor cery:) Efekt widać na moich zdjęciach;) zawsze mam ubaw, z kąśliwych komentarzy o tym, że pewnie robię cuda w photoshopie, a prawda jest taka, że jak o siebie dbasz i inwestujesz w swoją cerę, zwłaszcza w dobre kosmetyki i podkłady  to zawsze wyglądasz ładnie, nie tylko na zdjęciach :) Fatałaszki z czasem Ci się znudzą, a twarz i włosy  to Twoja najważniejsza wizytówka, nie żałuj na to i inwestuj w pierwszej kolejności :) I pamiętaj, że drogie nie musi być dobre, ja testuję wiele kosmetyków, ale na blogu polecam tylko to, co na mnie robi największe wrażenie i co najważniejsze działa :)
Podaję linki do kosmetyków:


Dior Skinflash Primer 
Dior Capture Totale 3D 



www.douglas-shop.pl

0 comments:

Post a Comment