LOOK OF THE DAY
14.02.2014


Witam:) 
Dzisiaj Walentynki, romantyczką nie jestem, ale postanowiłam dodać mały akcent w postaci kolczyków hihi mój narzeczony również do romantyków nie należy, także podejrzewam, że zorganizuje mi romantyczny wyjazd ... na siłownię, w drodze wyjątku on poprowadzi. Potem podjedziemy to romantycznej drive restauracji, aby delektować się nią w aucie, w drodze powrotnej do domu, przy akompaniamentach to już nawet romantycznej latynoskiej muzyki, od której jestem uzależniona jak od kawy :) ehh nie chcielibyście wiedzieć jak wyglądały nasze zaręczyny :) 
Dlaczego o tym piszę? Może po to, aby podzielić się z wami tym, że najpiękniejsze deklaracje miłości, to takie, w których druga połowa, codziennie daje Ci odczuć, a nie udowadnia raz w roku, że jesteś dla niej najważniejszą osobą na świecie. W życiu nie ma związków idealnych, ponieważ nie ma ludzi idealnych, miłość jest uczuciem, które trzeba szanować i pielęgnować, ale ona sama nie zagwarantuje nam udanego związku.  14 luty jest dobrym pretekstem, aby w wyjątkowy sposób spędzić czas razem, ja wam jednak życzę, aby każdy wasz dzień był pełen miłości waszych ukochanych mężczyzn i dzieci:) 

Dzisiaj typowy look po pracy, dopiero wybierając zdjęcia na posta, zobaczyłam, że nie mam torebki. Jak piłam tą kawę w aucie tak z nią wysiadłam, zapozowałam i nawet przez sekundę nie zorientowałam się, że o czymś chyba zapomniałam :D 




  Płaszcz Zara/ Marynarka Zara/ Spodnie H&M podobne tutaj /Koszula VeroModa/  Trampki Bronx tutaj 
Coat Zara/ Blazer Zara/ Pants H&M but I like this one here/ Shirt VeroModa/ Sneakers Bronx here 

0 comments:

Post a Comment