Witam:) dzisiejszy look to istna mieszanina połączeń, po pierwsze wysokich skórzanych butów z dresową sukienką, po drugie szarości z czernią, a po trzecie nowoczesnego minimalizmu ze starym płaszczem, który dostałam jako nastolatka w prezencie od mojego Taty :) tak moi drodzy, ten płaszcz ma już przeszło 10 lat;) Jest doskonałym dowodem na to, że rzeczy proste o klasycznym kroju i porządnie wykonane, zawsze stanowią dobrą inwestycję, zawsze będą modne i ponadczasowe. Pamiętam jak moja ŚP babcia przeszywała mi w nim guziki, kiedy był na mnie za duży;) Także, płaszcz przeleżał w szafie kilka dobrych latek, a tu nagle paff na pokazach j/z 2013/14 Chanel pokazuje kolekcję, w której dominują wysokie kozaki i grubo tkane tweedy:)"czasy wyjąć go z szafy" pomyślałam wtedy:) 
Mam nadzieję, że spodoba wam się to połączenie;) Buziaki< 3




Płaszcz ( Vintage) również podoba mi się ten  TUTAJ / Sukienka  TUTAJ/ Buty (sold out tutaj/)  Torebka Zara 
Coat (vintage) but I like this one  HERE/ Dress HERE/ Boots similar (sold out HERE)/ Bag Zara 

0 comments:

Post a Comment