LOOK OF THE DAY 
30.11.2013


Witam:) Wysokie kozaki najbardziej spodobały mi się w dwóch połączeniach, z casualowymi sukienkami i dżinsami ( w stylu Mirandy Kerr ). Pierwszy look pojawił się już u mnie na blogu, więc dzisiaj postanowiłam wrzucić wersję z dżinsami:) Dół w wersji slim postanowiłam przełamać oversaizową górą, zdecydowanym must have na zimę jest gruby ciepły sweter:) Do tego dobrałam czapkę i rękawiczki o podobnym splocie :) Sądzę, że udało mi się zachować równowagę pomiędzy seksownym dołem a luźną górą, ale czekam na wasze opinie:) Czy podoba wam się takie zestawienie wysokich kozaków na co dzień? :) 




Kurtka Mango/ Sweter H&M/ Jeansy Lee/ Czapka i rękawiczki BigStar/ Buty / Torebka Zara
Jacket Mango/ Sweater H&M/ Jeans Lee/ Cap and gloves BigStar/ Boots/ Gag Zara 

0 comments:

Post a Comment