Kwietniowy Haul zakupowy, czyli moje zakupy :)

Witam! Będę się teraz chwalić moimi kwietniowymi zakupkami on line. W tym miesiącu postawiłam na kwiaty najbardziej urzekła mnie kwiecista koszula marki Stradivarius 139 zł (jedna z moich ulubionych marek)Koszula w kwiatowy wzór, to absolutny hit na lato;) pasuje praktycznie do wszystkiego, ale ja już widzę ją w komplecie z białymi spodniami 


Kolejna rzecz która mnie urzekła, również kwiatowa to spódniczka ( oczywiście Stradivarius) zakup o tyle przyjemniejszy bo w promocji  hihi tym razem czerwone szpilki będą do niej idealnym dodatkiem  uważam, że jest śliczna, bardzo dziewczęca;)



Kolejna rzecz w której się zakochałam to asymetryczna spódnica  !! Wspaniała:) ja zamówiłam  za naprawdę śmieszne pieniadze,  w kolorze nude: oto adres na allegro:)  http://allegro.pl/asymetryczna-skosy-spodnica-maxi-zwiewna-szyfon-i2295126139.html



Kolejny mój kwietniowy nabytek to buty:) Tym razem zakup internetowy www.deezee.pl <— świetna stronka z butami  Ja długo czekałam na promocje tych szpilek i się doczekałam, w końcu są w naprawdę dobrej cenie  SĄ BOSKIE!! i myślę, że idealnie będą pasowały do asymetrycznej nude spódnicy.
I druga para tym razem skusiłam się na czerwone klasyczne szpilki są mega sexi:) i będą uzupełnieniem do wielu stylizacji. I jak na razie to na tyle. Postaram się już wkrótce zamieścić stylizację, mam nadzieję, że wam się podoba. Pozdrawiam Buziaki :*
…………………….mam nadzieję, że wam się podoba . Pozdrawiam Buziaki :*

0 comments:

Post a Comment