Kosmetyki firmy Elf

Tanie nie musi oznaczać złe, a ja mam manierę mieszania drogich kosmetyków z tanimi. Każda firma kosmetyczna ma w swojej ofercie buble i hity, nie ważne czy jest droga czy tania. Ja ostatnio bardzo polubiłam firmę elf:) Jest to firma sprzedająca jedynie przez internet, dlatego tania. Dziś dzień prezentów:)bo doszła paczka z kosmetykami tej firmy, które postanowiłam przetestować. Jak widać na zdjęciu od lewej
-baza pod cienie
- mgiełka utrwalająca makijaż ! Sprawdzone i bardzo dobre:)
- rozświetlacz w kremie
- eye liner w żelu! Sprawdzone i bardzo dobre:)
- konturówka do ust
Kosmetyki tej firmy kupuje na allegro u tego sprzedawcy:
         http://allegro.pl/show_item.php?item=2266431559

Moim zdaniem ceny na każdą kieszeń i dobra jakość:) Postaram napisać się coś więcej o tym produktach jak je przetestuję ! Pozdrawiam M.M


0 comments:

Post a Comment