Jak wykonać perfekcyjny make up, czyli o pędzlach do makijażu!

Witam! Piękny słoneczny dzień dzisiaj mamy, długi weekend zapowiada się słonecznie!
Zaczyna się sezon na sport, diety i bikini, dlatego każda Pani już teraz zrzuca zbędne kilogramy do lata, warto odchudzić także nasz makijaż. Pomocne w tym są nie tylko kosmetyki o lekkiej formule ale również akcesoria które pomogą wam w osiągnięciu naturalnego looku. Ja zawsze swoim dobrym koleżanką polecam pędzle do makijażu, jest to wspaniała rzecz której większość kobiet nie używa! Ja bez moich pędzelków nie mogę się już obejść:)  Opiszę dzisiaj kilka podstawowych pędzli niezbędnych do wykonania makijażu, warto też dodać, że zaletą pędzli do makijażu jest nie tylko fakt, że makijaż wygląda naturalniej, ale jest szybszy w wykonaniu, i czystszy tzn. że nie brudzimy sobie rąk ani ubrań kosmetykiem.
Mój zestaw pędzli.

Opis zacznę od etapu jakim wykonujemy makijaż czyli od pędzli do podkładu ( Jakich podkładów używam, znajdziecie w poprzednim poście). Mój ulubiony i uważam, że genialny pędzel do nakładania podkładu płynnego jest to pędzel firmy HAKURO nr H50 (po lewej), szeroki o miękkim włosiu idealnie rozsmarowuje podkład, nie ma opcji, żeby zostały jakieś smugi na buzi. Obok dla porównania mój stary ale dobry pędzel z Douglas'a. Inny kształt, mniejszy sprawia, że podkład nakłada się dłużej i trzeba się więcej "namachać" żeby ładnie rozprowadzić podkład na twarzy. Cena obu pędzli jest podobna, ale ja zdecydowanie polecam HAKURO!
Strona internetowa, gdzie można zamówić pędzelki : http://www.pedzlehakuro.pl/


Kolejnym etapem makijażu jest nakładanie podkładu sypkiego, bronzera i różu.
Na zdjęciu poniżej od lewej, pierwszy pędzelek z Douglas'a ścięty jest przeznaczony do nakładania różu, ale ja nakładam nim bronzer kiedy konturuje sobie kości policzkowe, po prostu u mnie się sprawdza:)Kolejny szpiczasty jest to pędzel do konturowania twarzy i nakładania różu i ostatni największy to pędzel do nakładania pudru sypkiego lub bronzera. Oba pędzelki zakupiłam od firmy Maestro, mam je już ponad rok, co widać bo zdarło się logo firmy. Jest to polska solidna firma oferująca pędzle w dobrej cenie.

Adres strony: http://maestrobrush.pl/pl/


Kolejny zestaw pochodzi od firmy Maestro i są to pędzelki do makijażu oka. 

Zacznę od prawej strony, jest to pędzelek do rozcierania cieni, kolejne dwa większy i mniejszy do nakładania cieni na powiekę, kolejne również bardziej precyzyjne do aplikowania cienia na dolną powiekę bądź bardziej precyzyjnego nakładania cienia. Ostatni pędzelek służy do aplikowania eyelinera. Ja z doświadczenia wiem, że zastosowanie pędzelków ogranicza tylko nasza wyobraźnia!


Bardzo ważne jest dbanie o nasze pędzelki, po to aby jak najdłużej nam służyły. Pędzelki należmy myć minimum raz w tygodniu, najlepiej używać do tego szamponu i letniej wody. Pamiętajmy, aby zawsze suszyć pędzel w pozycji poziomej tak aby woda nie dostawała się do środka, bo klej może się rozpuścić i zaczną wypadać włoski. Pamiętajmy, aby nie suszyć ich na kaloryferze! Ja czasem daję po umyciu odzywkę, wtedy włosie jest błyszczące i mięciutkie.

Serdecznie zachęcam wszystkie Panie do wypróbowania pędzelków do makijażu, jest to wspaniała rzecz która tylko ułatwi i przyspieszy makijaż:) Efekt końcowy zawsze jest udany!



0 comments:

Post a Comment